Veel gestelde vragen Boxx vestigingen
Wat houdt beveiligde opslag in?
Onze vestigingen zijn goed beveiligd en worden 24/7 bewaakt met beveiligingscamera’s en alarmopvolging. Alleen de huurder van opslagruimte heeft toegang tot de vestiging middels het persoonlijke toegangssysteem via de mobiele telefoon. De opslagunit wordt afgesloten met een slot waarvan alleen jij de code of sleutel hebt.
Hoe sluit ik mijn opslagruimte af?
Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.
Ik ben de sleutel van mijn slot kwijt, wat nu?
Wij kunnen het slot eventueel voor je openknippen tegen betaling. Neem contact op met de service afdeling voor meer informatie: 088-2621212, optie 2.
Zijn mijn spullen verzekerd bij jullie?
Je kunt bij Boxx je eigen inboedelverzekering gebruiken tijdens de opslagperiode. Bij ons is dus een extra verzekering niet nodig!
Wanneer je jouw huurcontract hebt getekend en hebt betaalt krijg je van ons een e-mail met een telefoonnummer. Dit nummer kun je met jouw geregistreerde nummer bellen en de vestiging gaat open. Let op: dit is een persoonlijk toegangssysteem.
