Veel gestelde vragen Facturatie
Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat de automatische incasso niet is geslaagd. In dit geval ontvang je na enkele dagen een herinnering met daarin een betaallink waarmee je de factuur kan betalen. Je kan dan betalen via iDEAL of een overschrijving.
De eerste factuur dient handmatig betaald te worden (via iDEAL of overschrijving), de facturen die daarop volgen worden automatisch geïncasseerd van je rekening.
Zorg ervoor dat je de openstaande facturen zo snel mogelijk betaald. Bij een huurachterstand van 84 dagen hebben wij het recht om de opslag te ontruimen.
Bij Boxx betaal je alleen voor de dagen die je huurt. 14 dagen na je laatste huurdatum ontvang je de borg en eventueel te veel betaalde huur terug.
Nee, het is niet mogelijk om met creditcard te betalen.
Dat is helaas niet mogelijk. Het moment van afschrijven is afhankelijk van de ingangsdatum van jouw contract. Daarnaast facturen wij per 4 weken waardoor het niet mogelijk is om een vaste datum in te stellen.
Dat is zeker mogelijk. Via mijn.boxx.nl kan je al jouw facturen terugzien.
Ja, dat is mogelijk. Hiervoor hebben we een schriftelijk (mail) akkoord nodig van de nieuwe en huidige huurder.
Daarnaast hebben wij onderstaande gegevens nodig van de nieuwe huurder:
-
- Naam
- Adres
- Postcode
- Telefoonnummer
- Emailadres
- IBAN-nummer
Ja, dat is mogelijk. Stuur hiervoor een mail naar service@boxx.nl met je nieuwe rekeningnummer. Dan passen wij het voor je aan
Via de betaallink kan je kiezen voor iDEAL, overschrijving of incasso.
Je ontvangt jouw borg weer terug binnen 14 dagen na de einddatum van jouw contract. Huur je een self storage unit? Dan dien je een leegmelding te doen.
